fredag 11 juli 2008

Planen framöver...

Det blir två veckor till av LCHF, sedan följer en vecka när jag och Herr Filur är bortresta på kurs och inte själv har kontrollen över kosten. Kommer dock hålla en så låg profil som möjligt på kolhydrater och försöka ersätta med fett så mycket som möjligt. MEN! Eftersom jag nu redan vet att den veckan kommer bli en smula sabbad har jag beslutat mig för att till kursen kommer att medfölja en påse ostbågar.
Med lite tur kommer jag inte tycka att det är så underbart som jag inbillar mig, och kan därför med enkelhet lägga det bakom mig. Tycker jag att det är underbart, ja, då får jag väl tackla det då på någe vis, karaktären får väl motioneras...


Det ska även finnas ett riktigt bra glasställe i närheten, men....... Det ligger i anslutning till hamnen... D.v.s där kommer vi bara vara vid ankomst med båten, och vid avfärd med båten, och eftersom jag lider MYCKET svårt av allehanda sorters åk-, flyg- och sjösjuka så kommer det nog inte vara aktuellt... Klämma en massa glass vid ankomst ; njääeeeee, jag är nog en smula grön i ansiktet och vill inte äta glass... Hemfärd, nja, varför klämma en massa glass som bara kommer gå på retur i alla fall (iofs, glass är lättspytt!)???

Vilka problem man har !

Inga kommentarer: