torsdag 17 juli 2008

2008-07-17 - Spännande!

Tänka sig, idag hoppade jag högt när jag lyssnade på morgonnyheterna... Kolhydratrik och fettfattig kost sög svettig getpung i jämförelse med LCHF. Jag tror minsann jag fortsätter på den inslagna vägen!

07:30 Frukost : Ett stekt ägg och ett halvt paket bacon

11:30 Lunch : Köttfärssås med zuchini-strimmel och riven ost

16:30 Mellanmål : BigMac Junior minus bröd

19:00 Middag : Korv Stroganoff, sallad & gurka

Allt som allt, ca 1950 kcal, med fördelningen 88 gram protein (18E%), 165 gram fett (75E%) och kolhydrat 31 gram (6E%)

Mja.... Efter att jag skrivit detta så blev jag faktiskt tvungen att tassa ner och hyvla av två skivor Gouda-ost och hämta ett glas vatten och en huvudvärkstablett, så det totala intaget blev något högre. Middagen var ganska hög på kolhydrater, så det var nog den som gav ett otrevligt sug. Korrekt dagsresultat enligt bilden nedan...

Inga kommentarer: