måndag 14 juli 2008

2008-07-14 - Flaggan i topp...

... för mig!

Eller var det kanske inte för att jag uppnådde mitt lilla delmål som det flaggades idag ? Skit samma, jag tar det för att det var för mig !

Mitt mål vid dagens officiella vägning var ett BMI under 44.5 och det är härmed uppnåt! 44.4 blev det (en liten uppgång på 3 hekto från lägsta vikten förstörde i alla fall inte målet). Nästa officiella vägning är den 11:e augusti, målet då är ett BMI på eller under 43.5

09:15 Frukost : Ägg & Bacon-muffins

12:00 Lunch : Kesobröds-pizza (rester från gårdagen)

14:30 Mellanmål : 1 kopp kaffe med 2 små-tetror mellanmjölk

19:15 Middag : Stekt fläsk, löksås, kokt blomkål

Hyfsad fördelning, men lite lågt på fettprocenten pga ett glas mjölk middagen (men stekt fläsk och löksås bara KRÄVER mjölk att dricka till maten!). Nöjer mig dock med ett glas istället för som tidigare kanske både två och tre glas

Inga kommentarer: