söndag 13 juli 2008

2008-07-13

Aaaaaugh, god morgon... Herr Filur kom tassandes och väckte mig innan "skit och hunger" drabbat mig, för då var HAN hungrig... *gnurrf*
Låg och i alla fall och gosade och mornade till oss en liten stund innan det blev uppstigning för baconstekning och äggröre-rörande.

Så, alltså...

09:00 Frukost : Äggröra (knappt* 2 ägg) och ett halvt paket bacon. En kopp kaffe med ca 2 msk grädde

??:?? Mellanmål : 2 skivor "hamburger-cheddar"

18:15 Mellanmål : En BigMac Junior minus bröd

19:30 Middag : Kesobröd med pizzafyllning (skinka, champinjoner, paprika, salami)

Lite lågt på fett-procenten idag, det är proteindelen som tagit över idag. Nåja, inte katastrofalt fel i alla fall...


Blodsockermätningar

08:45 Fastande : 5.0 mmol. Jag tror jag lugnt kan konstatera att jag är väldigt o-diabetisk, mina gener och tidigare livsstil till trots, men det är definitivt mer tur än skicklighet...

10:30 Efter frukost : 5.4 mmol

* Gör äggröra på fyra ägg, men Herr Filur får en lite större andel av den

Inga kommentarer: