fredag 25 juli 2008

2008-07-25 - Sista dagen

AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaah, bara timmar kvar till friheten.... Mitt liv har blivit mycket enklare sedan jag slutade bry mig om kvaliteten på mitt arbete, jag kommer inte hinna allt, så jag kan lika gärna sluta bry mig... :o)

07:30 Frukost : Ett stekt ägg och ett halvt paket bacon (Herr Filur var snäll och brassade frukost åt oss)

11:30 Lunch : Övertäckt kycklingfilé (den där som skar sig, men idag tog jag Herr Filurs approach till det hela ; skar allt i småbitar och åt som soppa!)

15:15 Mellanmål 1 : En 88:an för att fira semestern! Värd varenda kolhydrat!

16:30 Mellanmål 2 : Tre prinskorvar från det lokala charkuteriet, så jäkla goda!

19:15 SPRIT : En Havana Club Loco romdrink som jag hittade i kylen... *hick* Jag var billig i drift tidigare på alkohol, och det har inte blivit dyrare med tiden! *yrslig*

20:00 Mellanmål 3 ; Två prinskorvar... :o) Okynnes-ätande

21:00 Middag : Biff med broccoli"gratäng" och bearnaise-sås. 1 glas rödvin... Så nu är jag färdig för sängen....

Inga kommentarer: