lördag 30 augusti 2008

2008-08-30 - Födelsedag!

Japp, min födelsedag till och med... *suck* Tanten börjar bli gammal, men jag fick i alla fall fira min 39-årsdag med en ny lägstavikt på vågen ; 124.9 minsann. Dock tror jag att denna kostdag kommer att ge ett litet uppåtskutt till morgondagen, även om det inte handlar om några stora synder egentligen...

Frukost : Äggröra och bacon

Lunch : Squashagne

Födelsedagsfika : Chokladbrownie LCHF-style med vispad grädde, VÄLDIGT GOTT (och en del kolhydrater ändå, men faktiskt endast ca 12 gram per portion, vilket får anses som acceptabelt för en godsak)! Hittade receptet på kolhydrater i fokus, min stora källa för information & inspiration

Middag : Fläskfilé med ostgratinerad broccoli och grönpepparsås (hemmalagad) och kryddsmör med grönpeppar & konjak, samt ett glas rödvin

Inga kommentarer: