måndag 18 augusti 2008

2008-08-18

*gääääspa* Vaknade till pigg som en lärka klockan 04:40 men kom ganska snart på bättre tankar, vände mig om i sängen och fortsatte snarka till framåt halv tio... Nu är det sista semesterveckan, *snyfta*, det kommer bli tufft nästa vecka...

F.ö är jag glad! Igår när Herr Filur låg i badet och jag satt på toan och bevakade honom (tänk, snart 40 år och kan inte bada själv ;o)) så tittade han lite på mig en stund och sa sedan "hmm, jag tycker du ser smalare ut i ansiktet"

Idag har jag även förnyat mitt Nautiluskort, så nu finns det ingen återvändo ; bara att börja träna igen...

Frukost : Standard 1A, med ett litet tillägg i form av en liten smörklick på äggröran. Och så den lilla muggen med kaffe och grädde efteråt, såklart.

Lunch : Omelett med korvslantar, hackad lök och boxholm gräddost

Middag : Rester från gårdagens fläskfilégryta. *MUMS* Dessert : Vispad grädde med lite frusna bär (istället för vin)

Inga kommentarer: