lördag 24 januari 2009

2009-01-24 - Sammanfattning

Det är RUSKIGT hur fort en vecka går !? Hur ska jag klara av att försöka återskapa den gångna veckan ur mitt klena minne ??? Det har i alla fall inte varit några uppenbara avsteg från den feta vägen vilket nog är bra ; jag kämpar fortfarande med påslaget från kvällen med arbetskamraterna och från att ha varit fundersam på om jag hade satt för enkelt mål till måndagens vägning så har jag nu fått inse att det kommer inte ens vara i närheten av den önskade siffran... MEH!
Det verkar som om jag har blivit känsligare för avsteg, det biter sig fast mycket mer numera!

Måndag :
  • Frukost : En bit nötbröd med smör och ost
  • Lunch : Minns ej, men en matlåda iaf
  • Middag : Minns att vi åt på MAX, vi hade nämligen styrelsemöte på kvällen och det var allt vi hann med.
  • Utöver det så knaprade jag säkert en ruta mörk choklad och drack några koppar kaffe med grädde (och ibland kokosfett)

Tisdag :
  • Frukost : En bit nötbröd med ost och smör
  • Lunch : Minns ej, men en matlåda iaf
  • Middag : Kyckling i ugn med vitlökssås
  • Utöver det så knaprade jag säkert en ruta mörk choklad och drack några koppar kaffe med grädde (och ibland kokosfett)
Styrelsemöte nummer två denna vecka, och avstod fikabröd *duktig*

Onsdag :
  • Frukost : Möjligen sista fjärdedelen av nötbrödet, med smör och ost.
  • Lunch : Matlåda ; rester av gårdagens kyckling
  • Middag : Tre kokta ägg med kalles kaviar (Årsstämma i en tredje förening, så det var allt som hanns med, Herr Filur hade varit en ängel och fixat dem åt mej)
  • Nattmacka : Ett halvt smörgåsrån med massa ost och smör
  • Utöver det så knaprade jag säkert en ruta mörk choklad och drack några koppar kaffe med grädde (och ibland kokosfett)

Torsdag :
  • Frukost : En köttbullemacka utan bröd och ett kokt ägg au naturell
  • Lunch : Minns ej, men en matlåda i alla fall, kan nog ha varit ostgratinerad broccoli med fläskfilégryta.
  • Middag : Stekt fläsk och blomkålsmos, löksås
  • Utöver det så knaprade jag säkert en ruta mörk choklad och drack några koppar kaffe med grädde (och ibland kokosfett)

Fredag :
  • Frukost : Bacon, äggröra, en mugg kaffe med grädde och kokosfett (jobbade hemifrån)
  • Lunch : Öööh, det blev det nog ingen som jag minns
  • Middag : LCHF-pizza ; kanongrej, inkommer med recept senare!

Lördag :
  • Frukost : Bacon, äggröra, en mugg kaffe med grädde och och kokosfett
  • Lunch : Blev det ingen
  • Middag : Zucchini Carbonara ; kanongrej, inkommer med recept senare

Inga kommentarer: