onsdag 7 januari 2009

2009-01-07 - Det ilar...

... i mina tänder! Hade dock samma känsla förra gången jag skar ner på kolhydraterna, så jag sätter min loppätna gamla jacka på att det är ett udda omställningsbesvär (jag har iaf inte hört om nån annan som uttryckt just ett sådant lidande vid omställningen)

Av de tre kg upp som jul- och nyår gav har 1.8 redan försvunnit när jag började sköta kosten igen...

Igår blev det frukost/lunch allt i ett med en falukorvsröra och sedan en fläskkotlettgryta på kvällen, allt LCHF-style.
Idag har det blivit enligt nedan :

Frukost : En kopp kaffe med grädde och en bacon- och äggmuffins

Lunch : Falukorvsröra m wokgrönsaker

Mellanmål : En kopp kaffe med grädde

Mellanmål : Två McD cheeseburgare utan bröd och en garlic-dressing

Middag : Blomkålsmos, stekt fläsk & löksås

Inga kommentarer: