onsdag 3 september 2008

2008-09-02 & 03

Skulle ha tränat vattengympa på tisdagskvällen, men jag fick ringa och avboka mig, var något så ruskigt trött och hade en molande huvudvärk hela dagen (var såpass blek och mulen att omgivningen reagerade på det) att det inte kändes som någon bra idé...
TV-fåtöljen lockade mer, helt klart, och jag var dessutom gräsänka så jag fick titta på precis vilket dravel jag ville :o)

Fastnade framför ett program om en bergsklättrare, jag har läst hans självbiografiska bok och dokumentären handlade om samma händelse... Rekommenderar den ; "Snudda vid avgrunden" av Joe Simpson (Original : "Touching the void")

Tisdag :
Frukost : Bacon & ägg-muffins
Lunch : Minns inte... JO, rester från finmiddagen i lördags; fläskfilé, grönpepparsås, konjak- & grönpepparsmör och ostgratinerad broccoli.
Middag : LC-burgare från Max
Kvällsmat : "pizza utan botten" (ost, lite tomatpuré och rökt fläsk på bakplåtspapper i ugnen)

Onsdag :
Frukost : liten bit (8 gram) knäckebröd med en hiskans massa ost och lagom med smör
Lunch : Korvröra med grönsallad och green garlic-dressing (tillbehören till tisdagens LC-burgare som jag inte åt)
Middag : Gyros-sallad från pizzerian

Kan konstatera att stress inte är bra för matsmältningen, usch vad det svider i magtrakten hela tiden...

Inga kommentarer: